Soutěž o nejlepší videospot

Česká koalice Social Watch a Ekumenická akademie Praha vypisují
soutěž o nejlepší

videospot za 30 000 Kč
na podporu boje proti chudobě a genderovým nerovnostem.

Zadání:

– spot by měl upozorňovat na přetrvávající chudobu a nerovnosti mezi ženami a muži

– upozorňovat na to, že chudoba se týká i České republiky a není jen vzdáleným problémem rozvojových zemí

– má přinést konkrétní apel – vyzvat k aktivitě a dodržování tzv. „miléniových cílů“ 

– divácky atraktivní, může být animovaný i hraný

– délka 20 vteřin až 1 minuta 30 vteřin

Využití spotu:

– web koalice Social Watch a členských organizací

– sociální sítě (Facebook, YouTube), virální šíření

– vysílání regionálních televizí

– projekce na tematických filmových festivalech

– usilujeme o zařazení do vysílání ČT (v tom případě spot nesmí přesáhnout 20 vteřin)

Scénáře spotů zasílejte do 28. 2. 2013 na adresu adamusova@padesatprocent.cz. Ze zaslaných scénářů vybereme do 5. 3. 2013 vítěze/vítězku, který/á spot realizuje a obdrží
honorář 30 000 Kč.

Podrobnější informace, data a podklady pro spot Vám rádi poskytneme na výše uvedené adrese.

Více o Social Watch:

web

Twitter

Facebook

logolinkal_2.jpg

Přílohy

  1. inzerat_spot_final (201.4 kB)
    Zadani_soutez_spot